Playlista

niedziela, 29 grudnia 2013

Próbuje się zrehabilitować, więc daje dialog z fb (mój i koleżanek). Nie powinnam tego robić, bo to co tam piszemy jest dozwolone tylko dla nas, ale końcówka mnie powaliła a sama to napisałam xD.

A-Agata <ja :3>
S-Sandra <Mieszkamy na jednej ulicy>
M-Maja <Ee.. nieogar>

 A: kurde...w piekarniku szczur mi się pali!!! ;O
M: szczury nie są strawne ;D
S: SMACZNEGO :3
A: z czymś trzeba tą nutelle zjeść xD (Wcześniej była rozmowa o nutelli)
M: to nie lepiej z chlebem ???
A: Ech....no chyba gdyby nie był twardy to bym za szczurem nie biegała?
S: SMACZNEGO x2 Ja tam wolę koty c:
A: skończyły się :c to już wiem kto mi je podkrada spod ulicy
S: HIO HIO HIO XDD Michał też je c: (nwm kto to Michał)
A: 2 złodzieje :c
S: Oj, dobra. A gdzie jest mój, he?! (chyba chodziło o kota)
A: no ten....to ten spod 1 zabrał xDD
S: Jasne. Tak się tłumacz :C
M: ale wiecie ,że koty zjadają szczury wiec Sanderko droga też zjadasz te szczurzyska
Smacznego kochane :D
S: CHCESZ MI POWIEDZIEĆ, ŻE TEN SZCZUR U AGATY TO MOJA WINA?! XD
A: Tak!! Przez cb się spalił :c i tera idę po kota do tych na górce (Małe kotki u sąsiada)
S:  Przecież zrobili pasztet z kociaków, możliwe, że nie ma tej kotki xd
A:  kotkę widziałam, właśnie na nią patrzę xD
S: Długo nie pożyje 8DDDD
A: ee....to ona miała żyć, tak?
S: Nie, nie miała x;
A: a, to nie żyje
S:Chcę ogon XD
A:  urwał się przy polowaniu jak dobrze poszukasz to znajdziesz przy tym aucie co tam stoi
S: JASNE, SAM SIĘ URWAŁ X'D
A: Eeee, automat? Niczym jaszczurka
M: biedaczek jeszcze dyszy pod tym autem ...
A: ogon? dyszy? co ty brałaś?
S: xDDDDDDDDDDDDDD

1 komentarz:

Trololololo

Hahahaha :D