Playlista

piątek, 13 grudnia 2013

Genesis

Uwaga, chwale się xD
Chrzanić to, że nikt nie wie o co chodzi ale moja książka ma w końcu 60 stron :D
Boże, a Genesis ciągle w więzieniu straszy chłopaka, którego później pokocha ^^ Jak ja uwielbiam ludzi, którzy po mimo straszenia śmiercią zostają przy mnie, znaczy przy Genesis, która wciąż posługuje się przezwiskiem nadanym przez przyszywanego brata <3
I z pytaniem do Werki:
Ty jesteś Lori, czy będziesz tą przywódczynią innej grupy, którą spotka Genesis wraz z saviours?
I czy chcesz być spotkana pod koniec 1 części, czy na początku 2 (jeśli się uda)?
Potrzebuję też paru imion męskich jak i żeńskich, niekoniecznie muszą być prawdziwe :3.

/Aga :)

3 komentarze:

  1. Co do pierwszego to mi obojętnie, a imiona to mam kilka pomysłów, tylko one nie pasują do takiej książki jak twoja tylko do czegoś takiego jak ja pisze, może takie:
    męskie:
    *to imie mnie dobiło: Bartholomew, takie wydaje się nieprawdziwe, a serio po polsku to Bartłomiej
    *Gebriel, można to skrócić jako Gabe
    *Charles
    *Nicholas (póki co tyle mi wpadło, jak coś wymyśle to powiem ci jutro, albo w poniedziałek)
    żeńskie:
    *Cassie
    *Diana też fajne
    *Eleanor
    *Eva
    tylko tyle wymyśliłam, a i tak sa beznadziejne
    (Ps: ja mam powyżej 100 stron, a ty nadal mnie nie trawisz T.T)

    OdpowiedzUsuń
  2. O Nicholas <3 to będzie ten chłopak :3 a Cassie to będziesz ty ^^ czyli ta druga przywódczyni dopiero co raczkującej grupy xD

    OdpowiedzUsuń

Trololololo

Hahahaha :D