Playlista

środa, 11 grudnia 2013

Krótko i szybko :D


W: Aga chodź na dwór, śnieg spadł!!
A: Odwal się, nie widzisz że szkolę siostrę?
Kate: Śnieg?! Chodźmy na śnieg!!
Adu: Oj Agata chodź, zrobimy bałwanka :3
W: Widzisz wszyscy chcą iść, a inni nawet już są na dworze.
A: Niech wam będzie
Wszystkie: Juhu

Na dworze:

(Alfie i Jerome robią największą kulę bałwana...tą dolną)
Adu: Ja robię środek!
Kate: Ścigamy się kto pierwszy zrobi środkową?
W: To wy się ścigajcie, a ja szukam czegoś do dekoracji :D
 (Bałwanek jest już gotowy, nagle przylatuje Agata i rozwala go)
Wszyscy: Co ci odwala?!
A: Próbny test z matmy, to mi odwala!!
W: Masz rację. To trzeba spalić, zakopać i spalić piach, którym go zakopiemy.
Al: Czy z wami na pewno wszystko okey?
Kate: Raczej nie.
A: Jestem pół bogiem, masz coś do mnie?!
Al: Nie, nie....AAAAA! (Ucieka)


To taki na szybko, jak co to Werka coś dopisz. Na szybko, bo przypomniałam sobie tego bałwanka z testów (kto pisał ten wie).

/Patricia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Trololololo

Hahahaha :D