Playlista

czwartek, 15 sierpnia 2013

Hehe widze że 101 post należy do mnie xD...macie dialog który sama musiałam wymyśleć :c
Jakby co to sorki że nie jest tak zabawny jak wcześniejsze ale jestem bez koleżanki :(
A więc oto moje dzieło xD :

Agata: w końcu wakacje!
Wera: ale wierz, że nie będziesz widzieć Eddiego przez 2 miesiące?
A: pfff, myślisz że o tym nie pomyślałam?
W: co ty zrobiłaś? O.o
A: nie musisz wiedzieć
Patricia: widziałyście Eddiego?
A: Chyba ostatnio był z KT
P: Jak ich dorwe...
A: Pożyczyć ci broń?
P:Jas...Załatwie to inaczej (Odchodzi)
W: a tak na serio, gdzie on jest?
A: W piwnicy mojego domu, a gdzie miałby być?!
T: kto jest w piwnicy?
A: a co cię to?
W: Radzę ci, idź stąd!!!
T: wtf? czemu?
A: żeby przeżyć
T: co? O.O
(Wera celuje z broni w Tristana)
T: Aaaa (ucieka)
(Weronika strzela ale nic się nie dzieje)
W: dałaś mi nienabity pistolet!!
A: wiem
W: ale czemu?!
A: lubie jak się denerwujesz, a Tristian szybko to wywołuje
(Obie idą do domu anubisa na przyjęcie)
(Patricia biega w poszukiwaniu Eddiego)
V: co tu się dzieje?!
A: zakończenie roku, myślałam że akurat ty najbardziej będziesz się z tego cieszyć.
V: od kiedy jesteśmy na ty, ty mała...
A: jestem wyższa od cb, dziadku :P
V: Do salonu, natychmiast!!
A: Nie jestem twoim pieskiem, rozkazywać to se możesz Corbierowi
C:Phi, mi też nie.
W: on faktycznie gada, a myślałam że to tylko fabian zwariował. (Fabian siedzi zwinięty w kącie)
C: Bo zwariował, gada z płatkami.
F: Obrońcie mnie, obrońcie.
Płatki: Wal się xDD
F: Aaaaa (ucieka)
A: co to było?
V: nie wiem, ale strzel mi w łeb. Nie chce go nigdy więcej spotkać.
A: spoko. (Wyciąga pistolet, który po chwili zabiera wera)
W: chcesz pomóc victorowi?
A: fakt... (idzie do salonu)
M: co jest z Fabianem? wbiegł tu i schował się pod stołem.
A: zwariował.
 Blebleble.....przyjęcie, zwariowany fabian, wera ganiająca tristiana i aga obgadująca victora z corbierem.....

koniec  cz.1 xDD

/Patricia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Trololololo

Hahahaha :D