Playlista

sobota, 15 czerwca 2013

Mara: Patricio jestem z ciebie dumna
P: O co chodzi?
M: Skończyłaś szkołę
P: Nie prawda!
M: Ale dostałaś świadectwo!
P: To Eddiego :D Zmieniłam tylko napis :P
M: Ale Eddie nie zdał
P: Znalazłam to u niego w pokoju... to może być Fabiana :/
(Obok przebiega Eddie i Fabian)
F: Oddaj moje świadectwo!!
E: Nie mam go!!
M: Fabian nauczyłeś się biegać? (przytula go) A gdzie Nina?
F: Jesteś niemiła!
M: Przytuliłam cię!!!
F: E tam XD
M: Znam zaokrąglenie liczby pi!!!!
F: E tam
M: Zrzuciłam Nine z mostu
F: E tam, a czekaj co?
P: Nic, chodź Mara :P Świętujmy moje świadectwo XD
M: Ale ty nie zdałaś
P: Oj nie czepiaj się, świadectwo mam!
E: Ale jak to?
F: Przecież ty masz średnią 1.0
P: Eddie ma 0.5 i co?
E: Jesteś moją dziewczyną, więc czemu mi to wypominasz?
P: Bo lubie :P Świadectwo mam, nie muszę dalej się uczyć XD
E: Ja to mam problem w szukaniu pracy. Myślisz, że przyda się ktoś z predyspozycjami Osiriona.
P: Chyba nie za bardzo, ale to może ojciec załatwić pracę, a ja muszę rąbać świadectwa XD
E: I będziesz z tego żyć? Ja mam zamiar żyć z łowienia ryb w stawach.
P: Masz coś z głową?
E: Zrzuciliście mnie z okna stróżówki!!!
P: To Alfie. A świadectwo mam tak dobre, że napewno dostane świetną pracę :P
E: Tak jako opiekunka w akademiku, albo sprzątaczka
P: Tak? To patrz (pokazuje świadectwo) średnia 5.89
E: Ale jak, przecież powiedziałaś do nauczyciela mendo, innego wyrzuciłaś przez okno, a wcześniej kopnąłaś w czułe miejsce, a do tego reszta nauczycieli nawet nie wie, że chodzisz do naszej klasy.
P: Ty nie lepszy! Jak dyro powiedział, że nie zdajesz, to go zadźgałeś!!!!!
E: Wszyscy chcieli to zrobić, a ja to planowałem od roku
P: To twój ojciec!
F: Patricio, widziałaś moje świadectwo?
P: Eddie je miał? XD
E: Ale sama widziałaś co on nam zrobił, zamknął mnie w karetce
P: Ech...
F: Eddie daj moje świadectwo, eeee moi rodzice już przyjechali!!
P: A moi też już są?
F: Jest Piper ze swoim świadectwem
P: Piper!!
Pi: Patricia!!
P: Nie dałaś mi dokończyć... nienawidzę cie
Pi: Ty też mi nie dałaś...wydziedziczyli cię
P: Eddie mieszkam u ciebie XD
E: Tak wkońcu
P: Co? :O
Pi: No właśnie, co?!
E: Chodzi o to, że teraz nie tylko ja jestem wydziedziczony
P: Powiedz, że masz gdzie mieszkać :(
E: Mieszkam pod mostem
P: To ja zajmuje stróżówkę
E: No! Fakt Denby zeżarło to teraz jest tam pusto
P: Dlatego się wprowadzam -,-
E: Ale nie pamiętasz co tam się wydarzyło?
P: E tam duży dom. Mogę tam mieszkać.
E: I mnie zostawisz?
P: Taaak :D
E: Za co!! (pada na kolana)
P: Za to, że jesteś głupim Osirionem XD
F: Dajcie moje świadectwo!!!
P: Wal się (wali mu pieścią w twarz) Okej to ja idę się rozpakować
F: Gdzie jest moje świadectwo?!
(Patricia już wyszla)
E: Pati ma XD
F: Pomóż mi
E: Dobra (nagle rozlega się piorun i krzyk: nie) Albo nie (wieje)
F: Ej, to nie z domu Agaty?
E: Chyba
(biegną do domu Agaty)
...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Trololololo

Hahahaha :D