Playlista

piątek, 7 czerwca 2013

A teraz upragniony dialog z bratem Eddiego (wymyślonym)

 (ranek. Eddie i Patricia siedzą w salonie na kanapie, nagle wchodzi chłopak z walizką)
Freddie: Eddie jak ja się za tobą stęskniłem
P: Kto to?
E: Patricia, Freddie, Freddie, Patricia. To mój brat bliźniak
P: Nie widać (mruży oczy i przechyla głowe na bok) Nie wciąż nie widać
Fre: Ta wiem jestem ładniejszy
E: Znowu zaczyna -,-
Jesteśmy bliźniakami dwujajowymi
P: Aaaa to wiele wyjaśnia, łącznie z tym, że on jest przystojniejszy
E: Patricia!!!
P: No co to prawda (rzuca sie Freediemu w ramiona)
E: Co?!
Fre: Niestety nie jestem tu w sprawach prywatnych
E: No to o co kaman?
Fre: Wywalili cię z roboty
E: To ja mam prace?
Fre: Dokładniej to miałeś, ty wiedziałeś , że za bycie Osirionem nieźle płacą?
E: To za to płacą?
Fre: Tak
E: Odebrałeś mi dziewczyne, prace, co jeszcze
(wbiega Fabian)
E: Fabian chociaż ty :)
F: Spadaj, ja tu do Freddiego (biegnie do niego), a właśnie jeśli nie masz nic przeciwko teraz będe mieszkał z Freddiem
E: A ja gdzie mam spać?!
P, F i Fre: Na kanapie
F: A i jeszcze coś, skoro nie jesteś już Osirionem, to wywalamy cię z Sibuny, Freddie jest nowym liderem
(cała Sibuna przybiega i przytula Freddiego)
V: Wybiła 10...
E: Victor, a ty mnie lubisz?
V: Ja nikogo nie lubię, ale Freddiego lubie.
E: Victor przenosze się na kanape
V: Nie możesz!
E: No to gdzie mam spać?
V: Nigdzie!
E: Ale gdzieś spać muszę
V: To była metafora chłopcze, wywalam cię z tego domu!
(wchodzi pan Sweet)
E: Tato oni chcą mnie wyrzucić z domu Anubisa
P Sweet: Miałem ci coś powiedzieć... a wiem, wydziedziczam cie
E: Co?!
Fre: Matka też cię wydziedziczyła
E: Że co?!
(dzwoni do matki)
Mamo czy to prawda?!
Mama: Tak
E: A wiesz wogóle co?
Mama: Nie
E: Wydziedziczyłaś mnie?
Ma: Aaaa, to tak
E: Czemu?
Ma: Bo lubie Freddiego
E: Jestem twoim synem!
Ma: A to zmienia postać rzeczy
E: Serio?
Ma: Nie (rozłącza się)
Fre: I co pozdrowiła mnie?
E: Nie (nagle dzwoni telefon) Co?!
Ma: Zapomniałam pozdrów Freddiego ode mnie (Eddie rzuca telefonem o ziemie i wychodzi z domu. Siada na schodach)
Agata: Eddie co sie stało?
E: Patricia, Fabian, mój brat, tata, mama za dużo by wyjaśniać

to by cotinued hueuehueue

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Trololololo

Hahahaha :D