Playlista

niedziela, 9 czerwca 2013

Dalsza część z Freddiem
(Eddie siedzi na schodach z Agatą)
E: To gdzie ja teraz będe mieszkał? (zapytał załamany)
A: Nie martw się Eddie, moja ciocia mieszka niedaleko
E: Czy ta ciocia jest od strony matki?
A: Tak to siostra Ammit
E: No to nie dzięki
A: Chciałam ci tylko pomóc
E: Będe żulem
A: Eddie... jesteś jeszcze za mało wykształcony na żula
E: To co ja ze sobą zrobię?
A: Mówię ci, idź do mojej cioci, ona nie lubi mojej mamy, ale mnie uwielbia
E: A mnie, który pokonał twoją matke?
A: Oj Eddie, ty nikogo byś nie pokonał
E: Ale pokonałem!!
A: To ja cię obroniłam -,-
Ammit: (pojawia się) Gdzie Freddie, kocham go
A: Co?!
Am: No co, to nic nowego
A: Czyli, że Freddie jest moim ojcem?
Am: Dokładnie
A: Dziwne, ale to znaczy, że Eddie to mój wujek
Am: No tak
A: Ale on jest młodszy!!
Am: Nasza rodzina jest po prostu dziwna
A: On jest młodszy ode mnie o dwa miesiące
Am: Nie mogę na to odpowiedzieć
THE END

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Trololololo

Hahahaha :D