Playlista

piątek, 19 kwietnia 2013

 (Eddie przybiega do swojego pokoju, a tam Fabian, Alfie i KT)
E: Patricia jest zła!
Al: Każdy to wie
(Patricia wchodzi i saje koło drzwi)
E: Ale tak na serio zła, wiecie bez duszy, sumienia.
F: Ja wiedziałem.
E: I nic nie mówiłeś?!
KT i Al: My też wiedzieliśmy
F: Serio się nie skapnąłeś, po pierwsze złapała cię za ręke, a każdy głupi wie, że ona nie lubi okazywać uczuć...
Al: Potwierdzam
F: ...po drugie Patricia nigdy nie płacze z własnej woli.
Al: Ale ty znasz swoją dziewczyne
KT: I swoich przyjaciół
P: Ja tu jestem
(|zamyka drzwi na klucz)
F: Ja też jestem zły
E: Fabian jak mogłeś!!!
F: KT i Alfie też
E: Co?!
P: Naprawdę Osirion to z ciebie nijaki
E: Czy jestem teraz otoczony przez złych?!
P: Nieee, może...
E: A to nie ma znaczenia, bo ja też jestem zły
F: Serio?
E: Nie (ucieka)
P: Nigdzie nie idziesz
(pokazuje zamknięte drzwi)
E: Ej jest jeszcze okno
P: Ta, którego się nie da otworzyć
EŁ Walcie si ludzie (rzuca si na lozko obrazony)
P: Eddie, żartowaliśmy!!!
E: What?!
P: Myślisz, że byśmy się tak łatwo dali, chcemy poznać ich plan, ale narazie nie do końca nam ufają
E: A to wiele wyjaśnia
P: Jeny jaki mądry człowiek
KT: Eddie, krwawisz
E: Co?!
P: Eddie spokój!!
E: Wal się!!!!!!!!
P: Nienawidzę cię
(wychodzi)
E: Wiesz, że ja cię też :O
KT: Ona już poszła
F: A myślałem, że ją kochasz, przez sen powtarzałeś jej imie
E: Trzymałem też nóż i jadłem ciastko, gościu ja jestem walnięty!!
Al: Dobrze wiedzieć (wychodzi powoli

Dalszą część wstawie jutro, bo mi się już pisać nie chciało, a więc dobranoc łasice /Mara

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Trololololo

Hahahaha :D