Playlista

poniedziałek, 4 listopada 2013

Macie kolejny dialog kochane żyrafy

Kolejny blog taki wzięty z życia:

Agata: A
Wera: W
Tristan: T
Wychudzona mumia: WM
Wełna: We
Odi: O
Rambo: Ram
King: K
Korbier: Ko
Maldesir: Mal
Joy: J
itd.

A: Mumia!!! :O
W: Wychudzona mumia!! O.O
WM: Ejj, to nie moja wina!
W: No to kogo?!
WM: Twoja
A: Hehe, nie moja :)
W: To skąd ta wełna na podłodze?
A: Mumia ci się pruje XD
We: Miauł
Mal: Wtf? O.O
WM: To kot! Mówiłem
M: Mamy kota?! Co na to powie mój pies?!
O, Ram i K: Musimy porozmawiać!
We: No chyba nie ( ucieka do gabinetu Victora)
M: Już po nim
W: Victorze?
M: Nie, kocie
Ko: No czemu Victor lerzy pod oknem? O.O
M: Kot go gwałci O.O
A: Maro, jak ty się wyrażasz
M: Ja mówie tylko prawde
J: Nie tak cię wychowałam XD
M: Ty mnie nie wychowałaś!
J: Tak? a co to za zdjecia? (pokazuje małą Mare, którą poucza Joy)
M: Wtf?
J: Jestem Mamą. Mam krzywą morde! (chodzi o horror "Mama")
A: Ale nie jesteś straszna :P
J: Serio? Powiedz coś strasznego dla mnie.
A: Fabian cię nie kocha. Woli Mare.
(Joy zmienia się w czarne coś z krzywą mordą)
J: Musze zrzucić z klifu Mare!
M: O kurcze O.O
A: Ona jeszcze nie odrobiła ze mną fizyki!! (strzela w Joy)
W: Mam nadzieje, że nie jest tak niezniszczalna jak Majka. (nagle Joy wstaje)
A: Okej, mam pomysł. Joy Fabian cię nie kocha. (nagle przybiega Fabian)
F: Płatki wracajcie!!!!
J: Ech...(wciąż żyje)
W: Zostaje nam jedno (daje wszystkim zatyczki) Mateusz, karaoke!!!!
Mati: As long as you love me...
(Joy umiera)
A: skończył?
W: Si
(wszyscy wyjmują zatyczki, Agata strzela w Mateusza, aby więcej nie śpiewał)
A: Tak na wszelki wypadek
W: Uff koniec
(przychodzi brat Wery Kuba i śpiewa)
A: Ej, naboje mi sie skończyły T.T
W: Nie martw się, ja mam. Kuba!!! (pokazuje mu pistolet, a on ucieka z damskim piskiem)
A: Eeee, Eddie?
E: Co ja?!
A: Nie ważne
E: Wiedziałem, obgadujecie mnie
F: Nie każdy musi myśleć o tobie
Płatki: No właśnie :P
E: Szkoda :(
Ko: Znam ten ból
E: Ty na serio gadasz?
(nagle do domu wchodzi Alfie)
Al: Co robi Victor zakrwawiony pod oknem i czym podpadł Agacie?
W: Nie o to chodzi. Kot go zgwałcił.
Al: Chyba ostro było XD
E: Ej ej, od kiedy Korbier i płatki gadają?
A: Gdzie ty byłeś przez ostatnie 3 miesiące?
W: Po prostu Korbier i płatki wpadły do tej zielonej rzeczki z odpadami. Tej do której wpadł Alfie.
Je: Do teraz po nocy świeci.
Tristan: Ale ja to wypiłem :O
W: I dobrze ci tak!
A: Wera teraz nie przyjmą jego nerek na czarnym rynku :C
W: Rany, a ja juz znalazłam kogos kto je ode mnie odkupi :(
T: Co?!
KT: to dlatego mam te szwy w miejscu nerki
A: Zapomniałam ci powiedzieć? Ups
KT: One mi się wrosły w skórę!!!
A: Eeeeeee, to czemu nie byłas u lekarza?
KT: Bo ja nie myśle!
Wszyscy: Fakt
KT: Foch
Patricia: (przybiega) Wygrałam konkurs, wygrałam konkurs!
A: A jaki?
P: Na najlepszego bohatera TDA
A: A nagroda to...
P: nóż ;)
A: Ech, mam już całą kolekcję :(
P: Drugie miejsce ma Mara, Nina...
F: Nina!!! (ryczy)
P: Jak to już mówiłam: drugie miejsce ma egzekwo Mara, Nina, Wera, Agata i Fabian. Trzecie miejsce zato ma Eddie i Amber. Po jednym głosie ma Jerome, Alfie i Mick, a  Joy i Tristana nikt nie lubi.
J, T: Foch

The end

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Trololololo

Hahahaha :D