Playlista

piątek, 25 października 2013

Czat z obcym 2

Mniej śmieszna, nawet mało śmieszny czat znowu z 6obcy.pl
Trafiłam na Polaka mieszkającego w Anglii i ostrzegłam go przed fałszywą wdową, o której mówili niedawno w telewizji.

Ty: karaluchy?
Obcy: pająki
Ty: u mnie karaluchy :c
Obcy: smutne.
Ty: i chodzą po suficie xD
Obcy: hah.. mi pod łóżkiem o.o
Ty: :O w nocy wchodzą na łóżko
Obcy: w anglii nie ma duzo karaluchow chyba o.o
Obcy: przeważnie pajaki tutaj :))))
Ty: tak, w tv mówili że fałszywa wdowa opanowała Anglię
Ty: chyba Londyn, ale ja na wpół zawsze słucham xD
Obcy: wut? :o its skeri.
Obcy: bo kieszkam w Londynie ;//
Ty: :O wdowa cię znajdzie
Obcy: bie strasz ludziu :o
Obcy: nie*
Ty: :c ale mówiła że wybiera się tam z wizytą
Obcy: do mnie nie musi :3
Ty: może pomylić domy :D
Obcy: oby xD
Ty: http://www.irlandia24.com/roznosci/4015-niebezpieczne-pajaki-w-irlandii-i-wielkiej-brytanii
Ty: zobacz zdjęcie xD
Obcy: lol moja kumpela do mnie: omg wdowa jest u mnie pod lozkkiem xX
Obcy: o
Obcy: ok
Ty: :O
Ty: szuka twojego adresu xDD
Obcy: napewno ;;

Krótkie, ale musiałam iść do lekarza :/

/Patricia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Trololololo

Hahahaha :D