Playlista

czwartek, 19 września 2013

Czat na fb

 Czat nie jest powiązany z tda, po prostu wydaje mi się zabawny...albo dziwny xD

Wyjaśnie tylko że Malhezir to mój dajmon, czyli część mojej podświadomości, z którą gadam xD (rozmawiam sama ze sb). Nie, nie jestem chora xD ale koło psychiatryka mieszkam :3
 
 
 W:yhgjhjokevg;krgtg;okgtileruf0e0pfl
 
 A:majka? xD
 
W:mjka puść moja klawiature!
 
A:aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, majka!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! wyśle mi wirusa!!!!!!!!!!!!! ej, to nie mój komputer xD
howhowgow how how how how
hou hou hou hou
hau hau hau
wow wow wow
nudzi mi się to tak pisze jak psy szczekają xD
 
W:spoko
 
A:row row row.....JESZCZE MOŻE RÓW?.....tak, mariański xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
 
W:hehehe
 
A:powiedz z kim jeszcze piszesz? ZOSTAŁAŚ ZDRADZONA! ech... TY STĘKASZ NO TO JUŻ KONIEC..przez cb mam tą piosenkę w głowie!! WIEM, BO TO JA ŚPIEWAM: ,, TO JUŻ JEST KONIEC, NIE MA JUŻ NIC. JESTEŚMY WOLNI, MOŻEMY IŚĆ". (duże litery to maldecir...pokolorowane na fioletowo)
MALHEZIR!!!!!!!
ok, malhezir*
 
W:aha
to jest jak najbardziej normalne
 
A:Cii, bo mal cie usłyszy xD JUŻ CIĘ SŁYSZĘ, GIŃ ROZUMIESZ, GIŃ!!! ty to masz jakieś problemy ze sb TY JESTEŚ MOIM PROBLEMEM, TY I....I TWOJA MAŁA GŁÓWKA. to pomyśl co ma hiko u sandry xD WŁAŚNIE DLATEGO ONA GO LEPIEJ WIZUALIZUJE, BO BIEDAK CIĄGLE PO ZA JEJ UMYSŁEM KRĄŻY. Idz w jego ślady
 
W:dobra rozmowa i troche wariacka
 
A:Mój mózg mnie przeraża MNIE TEŻ. cicho, ty już nie masz prawa głosu. ALE..nie! ....nie! Stop!!!! Uf..
 
/Patricia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Trololololo

Hahahaha :D