Playlista

niedziela, 2 lutego 2014

Das haus Anubis

Z tęsknoty za moim ukochanym serialem zaczęłam oglądać niemiecką wersję ,,Das haus anubis'',jest o dziwo znośna, chociaż to pewnie jedynie przez watek Mary i Magnusa ( w tej wersji Jerom- Magnus nie zdradził Mary, za to ma ode mnie duży plus). Obejrzałam cały 1 sezon, był nudny, no nic chciałam obejrzeć drugi, bo tam w końcu coś miało zacząć się dziać, a tu nagle, nie ma nigdzie 2 sezonu, normalniefoch an youtuba. Ogladnęłam 15 pierwszych odcinków z sezonu trzeciego.
Moje wnioski z das haus anubis:

1) Nina chyba ma coś z oczami, no spójrzcie na niego.
Daniel-Fabian

Już wolę jego:

-No wchodź Fabian zapraszamy

2) Niemiecki Mick nie jest taki zły, ale po pierwsze czy Kaya (nie zwracamy uwagi na literkę y za j) to nie damskie imie?


Poza tym on nie wyjechał na początku drugiego sezonu, ale zaczął chodzić z dziwną Charlottą (w ogóle te imię mi się jakoś źle kojarzy).







3) Alfie-Felix chyba jest spoko, tak można go uznać za najnormalniejszego (jak na Alfiego-Felixa).

4)Eddie, czyli rozjechany Max
A czemu rozjechany?
No cóż jego twarz mówi sama za siebie


5) Kojarzycie jak wszyscy gadali, że w trzecim sezonie Mara ma umrzeć, no tak to był akurat scenariusz das haus anubis 2 sezonu.

6) Mara i Magnus. Pierwszą ważna kwestią jest to, ze chłopak jej nie zdradził, są ze sobą do końca (pod kwestią romantycznych momentów niemcy są od nas lepszy, ale jeśli chodzi o sprawę akcji, to aż wstyd patrzeć).
Magnusa można chyba uznać chyba za najładniejszego, tak nie jest najprzystojniejszy, ale czego wy oczekujecie, porownajcie go z Danielem, albo rozjechanym Maxem, od razu wskakuje na pierwsze miejsce.
Obejrzyjcie sobie filmik o Marze i Magnusie (A ty Genesis możesz obejrzeć filmik z twoim rozjechanym chłopakiem hihi)

http://www.youtube.com/watch?v=jhgW7pm2iD8

No tak, to było das haus anubis, jakby ktoś (ktokolwiek plis) wiedział gdzie można obejrzeć cały 2 i 3 sezon to dajcie znać.

I ostatnia sprawa, nie miałą czasu zaznaczyć w paincie, więc macie tak na szybko okładke pewnej książki, przeczytajcie imię autora, a ja życzę wam miłej nocy, ja idę spać, a moje myśli tak jakoś jeszcze przez tydzień będą krążyć w okół Mary i Magnusa. Ach ja i ta moja zjarana psychhika.

/Mara

1 komentarz:

  1. Pierdomenico xDDDDDDD a ja nie mam rozjechanego chłopaka :P
    Teraz tylko Nicholas się liczy <3 nawet kiedy przez niego zabije brata :/

    OdpowiedzUsuń

Trololololo

Hahahaha :D