Playlista

czwartek, 2 maja 2013

Kolejny dialog, z lekcji historii xD

sorki że tak jakby bez początku, ale zgubiłam :c. Macie wiec ciąg dalszy :D

(W piwnicy)
Wera:Miałam cię tylko pilnować, ale za to co mi zrobiłeś, zrobię coś gorszego (wyjmuje nóż)
Tristian:O nie, to Agaty?!
W:Tak, specjalnie zrobione dla ciebie.
T:O fuck, one je ostrzy 2 razy dziennie.
W:A ten ostrzyła specjalnie 3 razy.
T:Wera, odłóż to lepiej.
W:Już nigdy cię nie posłucham!!
T:Co ja ci zrobiłem?!
W:No nie wiem, pomyślmy...oszukałeś mnie i porwałeś. Oczywiście jesteś niewinny?!
Agata:I chciałeś mnie zabić, Wera oddaj mi moje maleństwo (wskazuje na nóż)
W:Powiedziałaś że będę mogła!
A:Ale miałaś go pilnować, nie zabijać!! Po za tym Eddie tu idzie i reszta dobrych.
W:Czyli kto?
A:KT, Willow i Harriet.
T:Ciocia!!
A:Cicho!!
W:A Patricia? Fabian, Alfie itd.
A:Patricia leży przed stróżówką.
W:Czemu?
A:Bo była zła, to jej przywaliłam i zemdlała.
Eddie:Patricia!!!
A:Eddie ogar, ona jest zła, chodź tutaj!
Harriet:Tristian?!
T:Ciocia
 H:Chciałeś mnie zabić!!!
A:Mnie też..
H:Już cię lubię xD
A:Jupi! :D
E:Ale ona jest zła!
A:Nie jestem!
E:Patricia mówi inaczej
A:To zostań z nią!!!
E:Patricia czekaj!!!
(U góry Patricia stoi z patelnią, Eddie wchodzi na góre, a ona go wali i ciągnie do stróżówki)
(Agata wychodzi zamknąć drzwi) 
A:Sam chciał (wraca do piwnicy)
W:Nie pomożesz mu?
A:Po co?! Sam chciał do niej iść.
W:Ale jak stracimy Osiriona to świat się skończy.
A:To proszę, ratuj go!!
W:Aga, ale ty go kochasz!!!
A:Cicho!!!!!
KT:Ja idę uratować świat!
A:Zostań tu, daj klucz, sama pójdę (bierze 3 pistolety)
KT:Okey (Wali Agate z plaskacza i wieje z kluczem)
A:Co to było?! (Wybiega po KT i z kopa wywarza drzwi)

ciąg dalszy nastąpi XDD

/Patricia
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Trololololo

Hahahaha :D